Certyfikat Google
Wszyscy specjaliści Google Advertising Professional działają niezależnie jako reklamodawcy AdWords,
nie są zatrudnieni ani zatwierdzeni przez Google, nie są także agentami firmy Google. Takie zasady wynikają z polityki Google.
Dlaczego Google ?
Twoją reklamę zobaczą tylko ci, którzy szukają takich produktów i usług jakie oferujesz.

Dowolnie kształtujesz budżet jaki chcesz przeznaczyć na reklamę.

Tylko od Ciebie zależy jak intensywnie się reklamujesz.
Wybrane opinie ...
Obserwując efekty podjętych działań możemy śmiało stwierdzić - linki sponsorowane są tym, czego potrzebowała nasza firma, aby skutecznie wypromować swoją markę w internecie.
Katarzyna Banasiewicz
Autoryzowany dealer Skody
Takie sĄ fakty ...
Google to najpopularniejsza wyszukiwarka ... Jak pokazują badania wyszukiwarka Google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce (udział w rynku to ponad 90%). Dla porównania, to samo badanie wskazuje, że wykorzystanie Wp.pl kształtuje się na poziomie powyżej 2% a Onet.pl na poziomie nieco poniżej 2%.
Źródło: Gemius SA, gemiusTraffic www.ranking.pl
Już czas, żeby klienci, którzy jeszcze wczoraj kupowali u konkurencji dowiedzieli się również o Tobie, o Twoich produktach i usługach. Szukasz recepty na pewny sukces? Skorzystaj z naszej oferty i zacznij się reklamować w Google.pl.

Jeśli masz jakieś wątpliwości skontaktuj się z nami, odpowiemy na Twoje pytania.

Złóż zamówienie na kampanię reklamową w Google.

Poniższy formularz służy do złożenia zamówienia na kampanię reklamową w wyszukiwarce Google.

Tak może wyglądać Twój link sponsorowany, przykład:

 

Linki sponsorowane

Chat z Klientem na żywo
jeśli prowadzisz biznes w sieci
to rozwiązanie jest dla Ciebie ...

UWAGA !
Obecnie, do odwołania nie przyjmujemy kolejnych zleceń zarządzania kampaniami Adwords.

Jeśli chcesz, możesz tutaj wprowadź informacje jakie powinny się pojawiać w Twoim linku sponsorowanym. Jeśli nie określisz tych danych zrobimy to za Ciebie na podstawie analizy Twojej witryny www. Jednocześnie, mając na uwadze dobro Klienta i zasady Google, zastrzegamy sobie prawo do zmian treści w linku sponsorowanym oraz słów kluczowych.

Nagłówek (max 25 znaków):
Opis linia 1 (max 35 znaków):
Opis linia 2 (max 35 znaków):
Wyświetlany adres www (max 35 znaków):


Wprowadź sugerowane słowa kluczowe, po wpisaniu których Twój link sponsorowany powinien się pojawiać w wynikach wyszukiwarki Google:

Wybieram pakiet reklamowy:
(cena netto w zł / mc)
* wstępna konfiguracja usługi (pierwszego miesiąca nie pobieramy opłaty za prowadzenie kampanii reklamowej, jedyną opłatą dodatkową jest w.w. opłata za konfigurację)
brązowy (600 zł + 150 zł *)
srebrny (1200 zł + 150 zł *)
złoty ( 1900 zł + 150 zł *)
Posiadam inny przewidywany budżet reklamowy
(kwota netto w zł / m-c)
Przewidywany czas trwania kampanii reklamowej,
ilość m-cy (nie dotyczy kampanii testowej):
Nazwa firmy: *
Adres firmy na fakturze: *
Adres korespondencyjny:
Telefon kontaktowy:
NIP firmy: *
Adres serwisu www: *
Osoba kontaktowa: *
E-mail do w.w. osoby: *
Uwagi dodatkowe, np godziny wyświetlania reklam lub zakres terytorialny:
* - pola obowiązkowe

   

UWAGA !
Obecnie, do odwołania nie przyjmujemy kolejnych zleceń zarządzania kampaniami Adwords.

Uwaga.

Żadne Państwa dane o firmie lub konfiguracji usług przesyłane do nas nie są udostępniane innym podmiotom lub osobom trzecim. Cenimy Państwa prawo do prywatności i ochrony danych.
Usługobiorca upoważnia Usługodawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu Odbiorcy.

Działając w interesie każdego klienta, mając doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych, zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści boksu reklamowego i / lub słów kluczowych, które zostały zdefiniowane przez Państwa w zamówieniu.

Pragniemy zwrócić uwagę, że ze względu na różne ceny słów kluczowych, częstotliwość wyświetlania się reklam / linków sponsorowanych Google jest różna i zależna od branży, nawet w ramach tego samego pakietu reklamowego.